samma sak varje dag

Vaknar runt halv 10 av att matilda sätter sig upp i sängen och nästan skriker; haannaa du skulle vakna tidigt! Och samtidigt hör jag mamma ovanifrån; va är det här för nått? Hanna har skrivit en lapp och lagt på golvet att jag ska väcka henne tidigt, wierdo.. Haha. Adrian kom till oss vid 12 ungefär och då hade vi inte hunnit fixa oss än, vi var fett sega hela dagen och tog lång tid på oss att både duscha och sminka oss/platta håret och välja kläder. När adrian kommer går jag runt osminkad och håret i slarvig knut liksom, i bara en stor tjocktröja och bär på min lillasyster. Sen solade vi lite, i ungefär 3 minuter innan adrian tröttnade, typ duscha igen och sen drog vi till centrum och mötte rob och adrian drog till natta och dom i kyrkbyn. Sen tog jag, matilda, rob och felix bussen hem till mig och kolla på film typ. Vid fem åkte matilda hem och skulle tapetsera om sitt rum, men hon gjorde inte det eftersom hon började bråka med sin mamma. Vi drog också till centrum när mina föräldrar kom hem så åkte jag till lindholmen och kollade på robs hus, fett gulligt =) Efter det gick jag enda vägen till stallet och träffa matilda. Vi var sjukt sega bah satt och prata i 2 timmar typ, köpte cola och sen fixa vi hästarna och så. Nu är jag hemma och har pluggat lite matte, Duktigt som alltid robster säger till mig
Sorry kan inte fixa bilder, min kamera är sönder och urladdad mobil, och hittar inte laddaren!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0