mitt smink

Jag hade lite tråkigt, och dåligt med ideer så här visar jag hur jag sminkar mig, steg för steg! Foundation, solpuder, mascara, kajal och läpparna. Jag sminkar mig därimot inte såhär "mycket" varje dag, ingen foundation eller kajal på dagarna såklart. Kommentera gärna.


Förlåt, man ser ju inte ens vad jag skrivit. Men jag skrev bara att som ni ser är jag likblek i ansiktet och min foundation är lite för ljus, men jag använder solpuder sedan ändå.






Dubbelmoral, jag dissade några inlägg nedaför dethär blonda rosa blabla. sorry
Kommentarer
Postat av: lort sandra

tror du inte att vi vet hur man sminkar sig,eller hur man använder en ögonfransböjare? Dessuton blev dt inte speciellt snyggt :S

2009-08-20 @ 12:26:36
Postat av: Anonym

hon visar ju hur hon gör ?!

jag tkr de va jättefint :)

2009-08-20 @ 14:18:17
Postat av: lort sandra

nej hon härmar kissie!

2009-08-26 @ 22:07:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0