men HA HA.

Haha titta vad jag hittade i min mobil, femtioelva miljoner egobilder som matilda tog.. igår tror jag.
nu avslöjar jag det ändå matilda, alltså det var såhär; Jag och matilda skulle äta pizza i stallet iförrgår och vi öppnade ett nytt paket med typ 8st i, och vi åt två. Sen efter nån timme typ springer hon fram till mig helt anfådd och säger att nån har tagit hennes pizza och att det bara är fem kvar. Jag bah; ehm men är du säker på att du räknade rätt? hon bah ja ja abslout blabla. Då gick vi runt till alla och verkligen bokstavligt talat förhörde var och en. Självklart när jag gick ner och kollade var det sex st kvar.. konstigt asså? ;) Sen ville vi inte säga att vi bara hade räknat fel, utan händelsen fick bli "det olösta" haha, vi driver lite osido..
Kommentarer
Postat av: matilda

var du tvungen och ta de allra värsta ? ! ta bort!!!!!!!!!!!!

2009-08-23 @ 18:19:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0