lär mig aldrig

hej bloggen och alla bloggläsare, det låter som ni är flera tusen. men men, nu har jag lagt mig efter ha varit i vaxholm hos line från klockan 5. Det började med att jag tog 610 till roslagsnäsby, och för ni som varit där vet ju att det finns en busshållsplats vid täbykorset. Jaja, i vilket fall somhelst så ska man gå över en bro över motorvägen och jag tänkte helt enkelt inte på det så jag hoppade på blå buss, fel busshållplats OCH tydligen fel buss också. Jag råkade ta 676 istället för 670, men det spelade ju ingen roll, jag var ju tvungen att hoppa av direkt och byta igen. Tillslut när jag var framme hos Line badade vi lite i poolen och sen beställde hennes mami pizza till oss. Frammåt kvällen kollade vi på serien Tusenbröder som var så jvla bra, vi ska se mer i helgen. Sen skulle jag ta bussen hem och man byter buss efter två stationer, och där stod jag  och väntade på den "riktiga" bussen och är lite osäker på vilken sida jag ska stå på så jag börjar virra runt och så kommer bussen på andra sidan. Så jag försöker springa över utan att bli påkörd och så åker bussen!?? aja, lines snälla pappa skjutsade mig till arninge så hämtade mamma mig där. Hon tyckte jag var förliten för att åka buss, men herregud jag är ju bara lite vimsig ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0