hiss/diss



Min blogg - min blogg är tråkig utan bilder, samma sak hela tiden! Ska försöka uppdatera mer och hur ska jag göra nu när jag inte har någon kamera alls? I need to figure something out

Folk som dissar - jag bryr mig inte om en diss hit och en diss så, men när man är kompis med någon som helt plötsligt bara för att man umgås med andra ska dissa en helt, inte ens hälsa när man kommer och bara låta almänt tråkig när man pratar med en. såna finns det flera av!



Brunetter, nästan svart - Jag önskar att jag kunde färga så, imorgon liksom! Det är så jvla snyggt, och är trött på blondt hår, och blonda/råttfärgade. Synd att min går ramlar av om jag skulle sätta i en färg.. Men go mörkbrunt =)
Kommentarer
Postat av: madde

folk som dissar- jag vet att det handlar om mig och jag kan säga såhär... det handlar inte om att du har blivigt kompis med stefanie, det handlar om att när vi bråkade så sa stefanie så här: "tror ni själva att hanna skulle gå till er om jag och hanna inte hade bråkat, nej det skulle hon inte". Det fick oss att låta som reserver, men du sa att du väljer dina vänner och att vi inte var det. Men så fort du blev kompis med stefanie så var det DU som gick från att vara våran kompis till hennes kompis och helt slutat vara med oss, och det var då jag och Hanna vart sura. Jag och hanna är inte kompis med stefanie och det är en annan sak men med dig handlar det bara om att var är dina reserver, och sån tänker inte jag vara. Det är så vi ser på det!

2009-08-25 @ 20:48:56
URL: http://madelenies.blogg.se/
Postat av: frida

låt hanna vara ? :s Hon gör som hon själv vill

2009-08-26 @ 07:02:21
Postat av: madde

ursäkta? DET ÄR JUST DET JAG GÖR TÖNT!

2009-08-26 @ 18:05:15
URL: http://madelenies.blogg.se/
Postat av: madde

asså den innan var inte till dig hanna.

Jag var inte änns med på den där festen så att jag kan inte säga nått om den :/

2009-08-26 @ 18:08:29
URL: http://madelenies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0