Frågestund - lite fler frågor

åååh, jag orkade inte göra dom olika kategorierna igen eftersom det var så få, blandade frågor. Här är fler svar;

hur gamal är du egentligen alla säger olika:
Jag är 14, 95a alltså.

Vad gör du på helgerna? Dricker du hela tiden?
Jag är med kompisar och nu när det varit sommarlov är det helg varje dag! Öhm nej så är det inte, såklart att det händer att jag gör och inte för mycket heller.

Har du haft sex med Jonny? ta inte illa upp på frågan <3
Varför skulle jag ta illa upp? Jo kanske bara för att alla är så okänsliga och nyfikna på allt sånt. Men ja det har jag, vi var ändå tsm i flera månader.

Vilken storlek har du id en vita bikinin som du har på bilderna från danmark?
Överdelen är 38, och underdelen 34.

när blev du av med oskulden?
Jag var väl tretton.

du har jättefint hår, vad gör du med det? varje dag? vilka produkter osv? :)<3
Mitt hår är väldigt slitet så jag använder inpackingar från olika märken, jag använder silverschampoo ibland. Borstar och plattar ibland, vilket sliter mycket på håret. tack föresten.

har du sugit av någon kille ?
Asså jag är oskuld och vill veta.är det äckligt ?!
vilka frågor (?) nej det har jag inte, och jag antar att det är det. ;)

vilken bh storlek har du? du verkar ha typ d-kupa.
HA HA säger jag bara. Jag har 75B.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0