kul, var det kul eller?

Jag, lovisa, kubilay och derek träffade den här snyggingen mitt i vllentuna( bilden nedanför asso) , typ vid ica kragsta. Han var bara ute och gick för att liksom se hur vallentuna såg ut (tss som om det finns något att se..?) , han bodde ivanligafall i dalarna och var bara här och hälsa på sin pappa som var as rik asså han gick i bb två månader och han pappa hadde snygga bilar och så. Han hade fett rolig dialekt. När vi skulle hem så föjde han med mig och lovisa, för att han var inte säker på var han bodde.. wierd. aja , han gick med oss typ till korsningen ni vet där lovisa bor? Vi bah; men bor du nära här? Han bah; jag venne, jag tror jag ska ditåt. Vi bah; men vadå tror? Vilken adress? Men det visste han inte heller. Men har du mobil då? Han bah; ne. Helt plöstligt står det en kille runt 20 vid huset på hörnan, precis vid trappan och bah; ska inte ni gå och lägga er? Va, snackar du med oss, frågade vi. Han mumlade lite och sa nej jag pratar med mig själv. Och så går han ner för trappan och tar fram ett gevär. Så backade vi lite och han bah: asså jag ska inte skjuta på er, jag vill bara skjuta på nån eller något. Jag bah: a men skjut på den där lyktstolpen där borta och pekade typ bakom honom, han vände sig och började sikta. Och då sprang lovisa därifrån så jag var ju tvungen att springa efter, för jag vågade väl fan inte stå kvar där. haha vi sprang in och var typ rädda hela kvällen. Sen kom polisen och snacka först me oss sen me han och det var ett luftgevär. HA HA. men det var  inte kul, vi blev fan skit rädda det, ser vi skillnad på ett luftgevär och vanlig.. nej?


HaHa vilka töntar jag umgås med ibland, kolla på dom..

oliver, adrian, "kubilay" och derek cooling!

Kommentarer
Postat av: Anonym

varför har du strukigt över olivers namn?

2009-08-08 @ 19:40:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0