"@!?*%

Jag får fortfarande in en massa frågor till frågestunden. Men det är inte kul att svara längre. Jag får bara frågor som; hur många har du haft sex med? har du gjort det och det med den och när och hur, varför och med vem? Snälla är det det enda ni bryr er om och vill veta, bara för att sen kunna sprida rykten eller helt enkelt bara tjalla vidare. Fyfan, vad ni är konstiga, vad tror ni att jag är? Jag förstår att  ni är nyfikna, men skulle ni själva ens vilja svara på vem ni i detalj haft sex med? nejnej, usch vad jag blir irreterad. ni behöver inte fråga mer för jag kommer inte svara.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Men shit vad förväntade du dig. Alla får sånna frågor.

2009-08-26 @ 21:51:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0