eminem <3

tjatja, Jag vet att min blogg är tråkigare än vanligt nu när jag inte har några bilder. Jag har väl minst 10 000 gamla, men det är ändå inte så kul. Sitter vid den nya datorn och lyssnar på eminem, för det är grymt ljud här asså.

Nu ska jag ner till centrum och möta rob och sen vet jag inte. Hanna sov hos mig igår och mamma tog min mobil, fast jag fick tillbaka den nu tills vidare iallafall =) har just duschat och tvättat både mitt riktiga hår, och löshåret med silverschampoo och inpackning, nu ska jag sminka mig lite och hitta några kläder. Puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

hallå vart är du någonstans du har ju inte bloggat på flera dagar ? :/

2009-08-13 @ 16:10:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0