Haha

Någon frågade varför mina ögonbryn ser så konstiga ut och det är för att för 3 år sen så noppade jag bort dom och det växer inte ut så. Brukar rita men pallade inte ;) Sen hatar jag ögonbryn, fult och lite usch, inte äckligt men ser lite aa med folk som har för tjocka ögonbryn, aja thats just me. Och det klart att jag ångrar att jag tog bort dom men, det var som sagt väldigt länge sedan så blir väl att tatuera in. Nu ligger jag och mini och kollar på Beck men nej, hon sover.. Det tänkte jag också eftersom det är hoppning kl 11 på tv så måste upp innan det. Sen ska jag och Mershia in till Ystad imorgon och fika, as mysigt eftersom det är julskyltning också! God natt fina bloggläsare

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0