Vettiga saker kring mig och Oliver

Hej, Jag tycker du o oliver har ett sjukt fint förhållande! Hoppas att det inte tar slut för ni passar väldigt bra ihop och även om man är olika så klarar man ändå av det mesta. Min fråga är, hur kommer du klara av om det tar slut på riktigt?
Tack vad gullig du är! Helt ärligt vet jag inte vad jag ska göra då, kan inte ens tänka tanken. :( Så det återstår nog att se om det nu blir så. Men man ska vara positiv och vi försöker lösa det ♥

Vill inte verka dryg eller något, men tycker du verkligen att det är helt okej att skriva så öppet om din och olivers relation nu när ni bråkar? tänkte bara om han mår dåligt.
Fast nja det tycker jag inte att jag gör, skriver ju i princip bara om vad jag känner och har än så länge inte skrivit ut någon information om vad som verkligen hänt, vilket jag inte kommer göra heller med tanke på vilka allvarliga saker det handlar om, och det är för att visa honom just respekt. Han mår ju dåligt över andra saker, (som jag inte heller skrivit ut) även fast han säkert mår dåligt över att vi bråkar nu och så. Så så äre.. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0