Svar på era frågor

Har fått så väldigt många frågor nu så börjar väl svara på dom i två omgångar då, så nu kan fortfarande fråga!

När blev du av med oskulden ? Varför kommer inte du och oliver vara tillsammans längre :(? Du har jättefina ögon förresten!

Svar: Jag hade varit 13 ett tag, vilket känns jättetidigt när jag tänker på det nu. Men det är inget jag ångrar och jag var nog väldigt tidig överhuvudtaget, mognad, puberteten och så. Shit fick typ mens när jag var 11 eller så..
Usch, så jobbigt att tänka på, men vi bråkar väldigt mycket för tillfället och han mår inte så bra av lite olika skäl så det är lite knackigt just nu.. Tack :)

Hur många syskon har du?
Hur gammal är du? Vilken klass går du i? Har du hårförlängning? Kram, fin blogg osv.

Jag har tre yngre syskon och jag är snart 16, alltså så går jag i 9an. Nja, klart jag har en hårförlängning men använder den inte särskilt ofta längre. Tack, ♥

Här ser man ungefär var mitt egna hår slutar.

Hej! Grymt bra blogg, ha aldrig mer bloggpause :D Men ialla fall, vad har hänt mellan dig och Oliver? För något inlägg sedan skrev du att det inprincip var slut? :O
 
Haha tack! :) Ja somsagt, vi är väldigt olika och vi är inte lika tighta som förut men jag hoppas verkligen att vi får nån slags nytändning och att det blir ungefär som förut igen.

Kommer du inte sakna Täby/vallentuna alls när du flyttar? :)

Jo, såklart man kommer sakna alla kompisar här uppe, känner ju ingen i Skåne än så jo, man kommer ju sakna att veta var allt ligger. Man kommer väl sakna att det är så centralt och så också.. hehe :)

Vilken mascara använder du? grym blogg!

Oj, typ whatever. Men just nu Loreal Voluminous x4. Tack puss

Vilken BH storlek har du? du e snygg.

Höhö tack. 75C.


Vad tycker du bäst om hos killar? :)

Typ allt som Oliver är. Nej men jag älskar när killar luktar gott, har snygg klädstil och är lite charmiga utan att vara sliskiga  och jobbiga!

Hur lång är du?

Haha eller hur kort är du? Jag är 1,60! :)

hejhej :)
först måste jag bara säga att jag tycker du är så snygg och du har fin kropp :) jag beundrar dig och jag är en av dina läsare :)
mina frågor:
1.har du haft sex med olivier ?
2. vilken klass gick du i när ni blev tillsammans och var det i början eller slutet på terminen ?
3. får du röka för dina föräldrar ? kan du gå ut när som helst ?
4. får du dricka för dom ?
5. vad har du för bh stolek ?
puss och kram ellen :)

Tack så mycket. Vad kul att du gillar min blogg, eller mig.. hur man nu ser på det.
1. Ja, vi har varit tillsammans i 7 månader nu ju så.
2. hmm, sommarlovet till 7an!
3. Jag röker ju bara någon gång ibland, kanske på fest vilket egentligen är rätt onödigt och borde skippa det, och det är ganska Ok för dom.
4. Ja, om jag håller mig till sanningen och till mina gränser/tider osv.
5. Det varierar från Bh till Bh men aldrig mindre än 75C nu för tiden.
Puss ♥


VISST SER MIN PÅÅNI INTE UT SOM EN FIIIISK!? :PPpP HAHHAH! <3<3

Jo hanni den gör det :( gråt inte <3 love
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0