Sommarplaner

Ligger i sängen med spränghuvudvärk och saknar Oliver lite nu. Kul att se att jag hade lika många besökare som igår också, ska fixa lite mer med bloggen också när jag har ork. Ah, vad har jag gjort ikväll? Ingenting, blivit smsbombad av taggat folk och så, men jag har legat hemma och kollat Solsidan, och duschat länge typ. :)

Låg och tänkte på att jag flyttar snart. I Juli flyttar jag och min familj till Simrishamn, som ligger i Skåne. Där har vi köpt en ganska stor villa där vi ska bygga stall och börja renovera i April. Ska blir jätteskönt att flytta från Täby/Vallentuna, även fast man kommer sakna alla kompisar och så. Men fyfan va kul, i sommar kommer Malin ner med Bella och Hanna (som har sommarställe i Skåne) till mig och så drar vi på roadtrip till Danmark! Jag och Hanna är ju 16 och 17 då, och Bella och Malin är ju fan 18, 19. Kommer bli AWSOOME ♥


Gårdshotellet Sköllen nära Simrishamn och Skillinge på Österlen

Kommentarer
Postat av: hanna

F A N V A D A W E S O M E :D <3

2011-03-06 @ 13:31:18
URL: http://hannaspelarsmart.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0