10 frågor.

Hej hanna!
hela 10 frågor kommer på en gång!
1. vad e din naturliga hårfärg?
2. skulle inte oliver kanske flytta med dej ner till skåne?
3. exakt varför flyttar du?
4. skulle du orka ha långdistansförhållande?
5. har du komplex?
6. vilken piercing gjorde ondast och hur ont gör det att ta navelpiercing?
7. va oliver oskuld när ni blev tillsammans? (jag vet att du var det)
8. oralsex?
9. vad e bästa på olivers kropp?
10. duschar ni ofta ihop?
kram! ;)
Oj många frågor. :) ♥
1. Blond
2. Jorå
3. Förändring. Jag rider ju och satsar mycket så vi ska ha hästgård och så :)
4. Nej, jag tror inte det skulle hålla då.
5. Det har väl alla för någonting men hmh, mina ben är så korta..
6. Tungan gör inte ont alls och naveln gjorde lite ont, så naveln.
7. I 7an? Nej det var han inte och inte jag heller.
8. Ja
9. Shit allt, magen, överarmarna, ryggen. :P
10. Nja ibland :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0