Vad är det för jävla fel på vissa människor?

VAFAN ÄR DET NI INTE FATTAR? fick jag en kommentar att det synns tydligt att jag hade retucherat mina ben när jag visade mina ridbyxor, men NEJ NEJ NEJ, ni har så jävla fel. Jag svär på mitt liv, min och min pojkväns kärlek och min mammas död på att jag inte retcherat mina ben. Och då kommer ni säga att "jo men man ser att det är suddigt där" JA om ni så gärna vill veta så är det min tröja som ni ser är "luddig" i kanten även på ryggen. Och eftersom jag håller händerna där så blev det så, har 4 andra likadana bilder där det är suddigt där. Men snälla tro inte att ni är så smarta och tro att ni kan äga mig genom att först trycka ner mig sedan försöka bevisa det genom att säga att jag retucherar mina ben. NEJ JAG GÖR DET VERKLIGEN INTE OKEJ?
JAG RETUCHERAR INTE MINA BEN.

Och ja jag ser också att det är lite suddiga fläckar överallt och jag vet inte varför men vill ni se HELA ORGINAL BILDEN ELLER RÄCKER DET MED ATT JAG SÄGER ATT JAG INTE REDIGERAR? jag retucherar inte mina ben hur mycket ni än vill få det att se ut som det.

Kommentarer
Postat av: Loviiisa

Snygga, vart är dom köpta ?:) Man ser att du INTE har redigerat bilderna;) Ta inte åt dig vad dom säger dom är bara avensjuka, skit bra blogg!:D

2010-09-09 @ 20:09:37
URL: http://ponnyhoppryttare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0