Svar till frågestunden.




Varför är du och Victoria ine kompisar längre? din blogg är bääst<3 :D
Svar; Jo det är vi, vi umgås bara inte som förut när vi var hela tiden, som i vintras. Tack :) 


du har jättesmal mage. hur :O
Svar; Haha tack, har kanske smal mage med tanke på min ben. Har alltid haft liten midja :)


När blev du och dina pojkvän tsm ? Och hur blev ni tillsammans eller vad man ska säga. Hur började ni snacka ?
Svar; Första gången var väl för 2 år sen och från dess har vi varit tsm lite från och till :)


Vad hände med dig och jt?
Svar; haha jadu, han sa att han inte hade såna känslor kvar för mig.


hur länge har du och oliver varit tillsammans och hur många gånger? hur ofte har ní sex? hur gammal är han? pussi
Svar; Svarade på det där uppe. Han är lika gammal som mig.


Går du i engelska ? Isåna fall går vi i samma skola:)
Hur gögt tävlar du med din häst ?
Vart står din häst ?
As bra blogg!!!:D
Svar; Aa det gör jag, nais :)
Tävlar 110/120 oftast och den står på Söderby Gård i Lindholmen. Tack :) ♥


hej :) använder du löshår eller har du bara så långt hår? och isåfall vart köper du ditt löshår?
Svar; Ibland gör jag det, kanske någon gång i veckan om jag orkar. Det är bara något längre än mitt riktiga så det är därför. Köpt på Tahmahal. :)


Vilka har du legat med?
Svar; Oliver <3


vad gör du med ditt hår så att de blir fint? kan du visa några fina frisyrer och outfits? skulle vara skitgulligt :)
Asbra blogg btw!
Svar; Hm, tack. Jag har klippt upp mitt hår, slingat det 3 gånger från mörkbrunt och använt silverschampo efter det. Jag plattar det ibland och använder lite hårspray :) Självklart. Tack :)

Vilken gymnasielinje tänker du välja? :)
Sam/Ekonomi lutar det mot :) Ev. inrikting Jurudik.


Hejhej! hur många piercingar har du/haft? och var? Hur kändes det att ta i naveln?
hur sminkar du dej?läser din blogg flera gånger om dagen och tycker du verkar asgullig!
Svar; Jag har haft en del piercingar, bla naveln, tungan och läppen. Jag kan inte säga att det inte gjorde ont att ta i naveln, för det gör det, men det går snabbt så. Puder, brunt rouge, mascara och ibland eyeliner. Åh tack :)


Vem är du bästavän med om man kan fråga det?:):)
Svar; Bästavän och bästavän, jag och Stefanie är jättenära varandra. Sen Matilda som jag kännt hela livet typ :)


Beskriv hur du är som person? :)
Svar; Det är alltid svårt att beskriva sig själv tycker jag och har svårt att se bra saker med mig, och även fast folk tror att jag är bitchig, så är jag faktiskt ganska trevlig, social och positiv till det mesta. Jag är artig när det gäller att prata med vuxna och jag är annars nog ganska lättsam att vara med. Det dåliga med mig är väl att när jag blir arg så har jag svårt att kontrollera mig och säger saker jag inte borde, jag blir lätt stressad och är ganska dominant (på ont och på gott ;). Jag är en sån person som tänker väldigt mycket, för mycket, jag är ganska lat också. Jag är nog ganska smart, bara det att jag inte orkar anstränga mig men när jag engagerar mig i något så blir det ofta väldigt bra. Hur jag är som flickvän kan ju oliver få förklara någon gång :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0