På tal om silverschampo



Vart köper man/ Du silverschampot och hur mycket kostar det? Hur länge ska man ungefär ha det i? :) puss

Jag har också slingat mitt hår blont från mörkbrunt. Men jag vill ha ännu blondare, typ som du har! Du använder ju silvershampoo och jag undrar om det verkligen fungerar?

Svar; På nästan alla hårsalonger finns olika silverschampo. Jag brukar köpa Loreals som är jätteeffektivt och det funkar verkligen för 180 kr. Det andra, Matrix so silver kostar 219 kr och ska tydligen vara bra, har inte testat än. Jag brukar ha i det i 10 - 15 min, inte längre. En gång hade jag i det i 45 min, och det blev grått och blåa slingor i kanske en vecka!! Dock så bleker inte silverschampo alls, utan det highlight de ljusaste slingorna och gör håret mer askblondt, dvs tar bort de varma pigmenten i ditt hår. Lycka till :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0