21.24

Vad jag äter per dag; Dricker mycket vatten (sjukt mycket vatten), för att rensa kroppen, mycket sallad och frukt, jag äter inte godis/glass osv och röker ingenting! Det handlar inte om att jag bantar, utan äter nyttigt. Går ut och går på kvällar och rör mig mycket när jag är i stallet. Har däremot sämst kondition, så är inte ute och joggar som förut :P

Men det är skönt för jag älskar all frukt och grönsaker, och vatten, det blir ju svårare om man får kväljningar som Stefanie om man dricker mycket vatten på en gång. Jävla tjat om att att jag kommer bli vattenförgiftad också haha.

Kommentarer
Postat av: Stefanie

HAHAHAHAHAHHAHAHA, BÄÄSTA ;D <3

2010-09-02 @ 21:37:17
URL: http://stefhunny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0