Jag ska bli fitt, som ni märker.

Är lite bloggsugen så.

Först och främst måste jag ta och göra en ny header, har ju vinter/jul framsida nu, passande? Nej jävlar va nice väder det var idag.

Idag har jag varit i skolan och pluggat och sprungit på idrotten, betedde mig som värsta atleten som jag sprang och letade flaggor idag. ;) Direkt efter skolan tog jag på mig bikini och shorts och solade och hoppade studsmatta för att bränna lite kalorier, de gillar vi! Jag gick också upp kl 06.20 och gick ut och powerwalkade i en timme i morse, sen ätit nyttig lunch, mellis och middag idag med massa sallad + varit ute och sprungit nysss!

Kommentarer
Postat av: Marie

Hejhej, vart ar du köpt din data? :) fin blogg!

2010-06-03 @ 00:03:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0