Svar på kommentar(er)


varför ljuger d om att du är hel svensk?

Svar; Jaha gör jag? Mamma är svensk, hennes föräldrar är svenska, pappa är svensk och hans föräldrar är svenska. Jag ser ändå hyffsat svensk ut också även fast jag inte har blåa ögon + blondt hår. Vet inte riktigt vad du tänker på, mitt efternamn är Holländskt men det är nog väldigt långt bak i pappas släkt. Mammas släkt heter Tjeder, som jag egentligen vill heta.

Gör du dina headers själv och isåfall, i vilket program? SJUKT SNYGGA :)<3

Svar; Ja det gör jag, och är verkligen inget proffs. Men den jag har nu är gjord på 5 min bara för att jag ville byta från min förra, vinterheader. Har även gjort headers till mina kompisar som har bloggar, ex Matildadahlmans.blogg.se. Jag använder både Picasa 3, Photoscape och nya paint. Tack <3

Kommentarer
Postat av: Tobbe, | Tomelillas största blogg...

Okej. :) Ikväll så dras finalisterna. =)

2010-06-20 @ 16:06:40
URL: http://tobbees.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0