Skavlöten + tälta

Va tråkig jag är som integ uppdaterar, men jag var lite uppdagen ;)

Igår drog jag och Jennifer till Skavlöten och träffa alex och derrick. Sen bestämde vi oss för att tälta vid vattnet så vi åkte hem till henne och fixa tält och grejer. Medans alex hade träning satt vi och väntade i hur länge som helst, sen kom parsoa hem till henne och sen drog vi till ica och mötte jennifers pojkvänn Sebbe.

Haha sen när vi skulle få med all packning på tre moppar så fick tog min bensin slut (bensinmätaren är sönder, så det är liksom bara att chansa) så jag och para fick fan rulla mopparna enda till statiol och sen tanka -_-

Vid 8 var vi vid vattnet och grillade och drack lite öl. Vid typ 2 skulle vi sätta upp tältet men ingen kunde, så vi sov på tältet med sovsäckar och täcke. Eller sov och sov, jag och jennifer försökte men killarna va så jobbiga och ville inte sova. Vid 5 drog vi till donken och sen till Skavlöten igen och solade i 8 timmar i sträck. JAG ÄR BRUN.
Jennifer har bilder från igårkväll men dom kommer sen :)


Är dock bränd på ryggen eftersom vid 8 så somnade vi i två timmar på rygg, men har fått rand iaf. Fast både jennifer och alex är brunare..
Kommentarer
Postat av: Anonym

vilka tältade

2011-03-06 @ 19:42:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0