Dock har jag fan ingen humor eller kriativitet kvar.. Ingen mobil heller för den delen!

Eftersom jag inte bloggat på ett tag tänkte jag lägga upp lite bildr från tidare händelser =)

Bild från avslutningen, Linnea, stefanie, oscar, egill och jag. Sen drog vi + några andra hem till Oscar i Viggbyholm och jag badade (i 18 grader), grillade och sen kom Jonte och nån annan kille. Vi skulle åka ring efter båt men vi gjorde aldrig det..



Fyllde år 3 Juni och hade tjemiddag på helgen, trevligt tills det kom massa folk som trodde jag hade fest?


Blev blond, ska även färgas på måndag igen hos frisör.

Och i och med att jag fick både ny minilaptop, kamera och mobil så kommer jag att kunna ha bilder och hålla bloggen uppdaterad. Dock har jag fan ingen humor eller kriativitet kvar.. Ingen mobil heller för den delen !
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0