om idag

SHU BITCHES SÖTNOSAR!

Vid halv 2 träffade jag Sebbo och adrian och chillade hemma hos dom tills fyra för då skulle jag hem och bort på middag, men så blev det inte utan vi var hemma och åt. Sen mötte jag Jessica och vi gick och hyrde film och gick hem till henne. Vi låter så tjocka som går hem till henne när det är -20 grader ute för att hämta en tårta (?).. Men som vissa andra blondinbloggare behöver vi inte äta piller och gå på olika bantingsmetoder för att bli smala, vi är redan perfekta bokstavligt talat ;)

Btw, Jessica är fett stolt över sina 93 besökare idag med tanke på att hon haft sin blogg i två dagar, skulle jag också varit :o Här är hennes header vi gjorde nyss, klicka på bilden!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0