är jag tråkig?

- Har du pussat nummer 2 ?
Bea, nej tror inte det. ;)
- Vad har du för relation med nummer 20 ?
Oliver, min älskling :D
- När ska du träffa nummer 24 ?
Hanna andersson, vet inte. När vi träffas av slump tror jag :P
- Är nummer 18 söt ?
Min pappa.. hm mamma tycker säkert det iaf :D
- Vad var ditt första intryck av nummer 13 ?
Nonne, haha leker som fan.
- Gillar du nummer 14 ?
Kajsa andersson, nja träffar inte henne längre men hon har blivit alkolist typ :P
- Har du träffat nummer 3 den senaste månaden ?
Bög, haha nej faktiskt inte..
- När ska du träffa nummer 25 nästa gång ?
Jesper blomqvist, imorgon i skolan.
 Är du nära vän med nummer 23 ?
Elba, nej :P
- Har du gått på bio med nummer 4 ?
Jessica wadelius, ja
- Skulle du kunna gå ut med nummer 35 ?
Stoffe, hehe vadå gå ut? xd
- Vad pratar du och nummer 5 oftast om ?
Saga, typ allt allmänt, vad som händer, kompisar..
- Skulle du kunna ge nummer 9 en kram ?
Adrian, ja
- Vad har du och nummer 24 för relation ?
Matilda, nära kompisar
- Vad skulle du vilja göra med nummer 26 ?
Adam dali, ingenting vad jag vet :P
- Vad är det bästa med nummer 37?
Dessie, att hon underhåller mig med sin blogg. xd
Kommentarer
Postat av: Anonym

hur kan jesper som börjar på J vara 25.

och "dessie" som börjar på D vara 37?



D kommer före J?

2010-01-18 @ 17:43:13
Postat av: Anonym

Och att både Matilda och Hanna Andersson är nr 24? ;) haha

2010-01-19 @ 21:28:35
Postat av: Anonym

eh vadå kajsa andersson alkolist? taskigt :S

2010-01-24 @ 16:00:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0