Sjuk

Det var ett tag sen jag bloggade, senast någon gång i februari. Sen dess har jag och min kille gjort slut, jag har umgåttits (haha) med vicy, erica och nicole en hel del, gått i skolan och facebookat som en jävla nörd!

Just nu sitter jag i ormsta och är jättesjuk. Jag vaknade för nja, en kvart sen och nu, bloggar. Igår träffade jag lovisa efter att ha varit på middag med familjen och vi drog ut i sommarkläder till nova, eftersom det inte fanns något att göra, varken ute eller hos någon.
Vi träffade Ralle och Ramiro ett tag tills Lovisa tröttnade och gick till tåget, och medans jag ringde henne och sa att hon skulle möta mig vid nova istället, så lossnade min tungpiercing så jag, även fast jag knappt kunde prata så gick hon med på att gå dit. Sen ringde adam och bad mig möta han så stod jag och snacka med han till tolv, sen drog jag, lovisa och alexander till tåget. Sen träffade vi Oscar och hans kompis + några andra och hahaha fyfan har aldrig skrattat så mycket. Oscar va full och rolig säger jag bara ;) Sov hos Lovisa senare och vaknade sjuk!
Synd.


Jag på långfredagen, jaa vi firade påsk då..
Kommentarer
Postat av: Anonym

varför gjorde du och din pojkvän slut?

2010-04-11 @ 18:13:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0