20.47, måndag, lov

Tjennaa!

Vet inte varför jag gör det här, för att jag vet att snart kommer mina nuvarande 30 besökare bli besvikna på att jag slutar igen om några dagar. Men idag vill jag blogga, och anledningen är inte för att jag saknar det, eller för att jag ville visa någon speciell bild. Utan jag har tänkt på en sak, och hade tänkt att posta ett citat på facebook, men facebook fuckar just nu. Men jag tänkte skriva att Jag känner inte skillnaden på dröm, tankar och verkligheten.

Det är bokstavligt talat, och j'vligt läskigt! På kvällen innan jag somnar så kan jag inte tänka på vad jag gjort under dagen, eftersom jag inte vet om det är sant. Jag drömmer och vaknar och vet inte om det faktiskt har hänt. Jag känner ingen skillnad på om jag är vaken, full eller om jag dagdrömmer. Jag vågar inte uttala mig om saker längre, för jag vet ju inte ens om det är så, eller om det bara är något jag tänkte på, om det skulle hända, eller om det hände i fredagsnatt, och det vet jag ju inte för då hade jag druckit. Lite som att man kommer ihåg allt lite halvt sådär.

Turning into a psyko?


Kommentarer
Postat av: R

Har exakt samma problem, hela tiden är som en dröm & man känner inte igen sig själv? Jag vet vad det är & har det själv, :/

2010-04-14 @ 22:56:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0