hemma

först; Lite bilder blev det iallafall. förlåt stefanie, utnyttjade att du glömde kameran hos mig, men jag är desperat nu när jag inte har någon nu.. (a)

tja, nu är jag äntligen hemma. Jag var somsagt på kräftskiva, och jag filmade in ett videolägg när jag var där som försklarade allt vad jag gjorde där osv.. men det funkade inte att ladda upp sen på min dator, kanske kan fixa det någon dag om stefanie hjälper mig. Jag är sämst på att videoblogga, säger bara ehm ehm ehm, men det här blev hyfsat bra, kanske lite dessievarning, men det är bara för att jag gjort så många parodier på henne!


ehm retarded i ansiktet. whatever, ni vet ju hur jag ser ut egentligen!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0