HAHA, rätt..

Haha, idag fick mamma ett paket på posten där det stod typ Till världens finaste J. (jessica) eller något i den stilen, och så låg det en klänning eller mjukisdress eller jag venne, någonting i klädesväg till min lillasyster som är ett halvår. Det var skickat från mammas kompis som för ett tag sen flyttade till USA. Pappa fick faktiskt också ett brev av nån kompis nere i skåne, dom tackade för alla ridsaker hans barn fick av mig förut. På brevet stod det typ; Cp-åke Littecke Tingvallavägen 4.. haha humor asså. Idag när mamma och pappa tjaffsade idag tog mamma upp det; att på hennes stod det till världens finaste, på hans stod det cp-åke.

ingenting med texten att göra, förutom att hon är finast, och jag är cp.
Kommentarer
Postat av: SOFIA & EMELIE

Frågestund på bloggen fråga vad du vill =)

2009-09-08 @ 11:03:07
URL: http://thesame.blogg.se/
Postat av: Anonym

aaw. det e kul att se att ni e så bra kompisar!

2009-09-08 @ 16:44:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0