300 INLÄGG

nu har jag skrivit 300 inlägg på denhär lilla bloggen! Framåt kvällen har jag inte gjort någonting alls, men iaf så tänkte jag berätta lite om vad jag ska gör på fredag/helgen.

Jag, stefanie och elsie träffade några killar i vaxholm sist vi var där och på fredag ville dom att vi skulle gå på bio. BIO ÄR INTE SÅNT JAG GILLAR men det är en speciell film jag skulle vilja se, och jag har ändå ett biokort tror jag. Vi får se, annars ska dom sova hos mig och ha myskväll liksom. Stefanie vill verkligen träffa dom, så även fast jag inte vill, tror jag att jag ska göra det för henne =)


självklart allt för dig baby ;D

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kan du inte skriva steffanies blogg ?

2009-09-02 @ 22:10:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0