älskar henne

Nu när jag precis ställt om klockan till vintertid ligger jag i sängen och är inte trött alls, trots att klockan egentligen är en timme mer. Jag pratade nyss med min älskling, nu ligger jag mest och lyssnar på musik. Pink's nya låt är bra faktiskt, men lite överskattad och "vanlig", allt handlar om kärlek och jag som hatar romantik överhuvudtaget tycker att det är överdrivet.

Jaja, nu tänkte lägga upp lite bilder som aldrig kom upp nu i slutet på min bloggkariär, som inte blev särskilt stor. Och vilken jag inte satsade på utan bara var bra för mig själv att kunna sk. skriva av sig.


jag och älskling.

Hon är höjdpunkten på hela dagen, syster du är allt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0