och fredag

I fredags, ni vet när jag ringde runt som en tönt till alla för att jag hade så tråkigt, en fredag liksom. Jag träffade ju somsagt Linda lite senare på kvällen och sen ringde Adrian och ville träffa oss så  vi drog till han och Jonte och typ chillade där hela kvällen, (jag bloggade ju därifrån också). Vi tog 1 bussen hem till linda och kollade på film sen bara och somnade sent.

Korkad som jag är visste jag att jag skulle upp vid 9 för att jag skulle få skjuts till stallet och min familj skulle bort sen på eftermiddagen så jag var tvungen att åka ut tidigt till stallet, så vi nio skulle mamma hämta mig vid "korsningen", vilket hon påminde mig om säkert tio gånger. Jag vaknar runt tjugo i tio dagen efter, trött men får panik när jag inser vad klockan är. Kollade på mobilen; 9 missade samtal och ett sms från mamma- Jävla snorunge!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0