jag är fortfarande liten

Jag har tänkt på en sak, jag tror jag är mycket äldre än vad jag är egentligen. Igår när jag var med tjejerna, som är äldre än mig så insåg jag att jag inte ens var 15. Jag är inte straffmyndig eller byxmynding, jag får inte ens köpa energidricka på ica längre eftersom det är femtonårsgräns nu? Jag får inte egentligen pierca mig även fast jag har i naveln och vill ha i tungan, jag får inte ens se skräckfilm på bio.

Fast samtidigt när jag förstår hur liten jag är, så känner jag mig mognare och äldre än vissa rent ut sagt töntar i min klass, som fortfarande går med utsvängda jeans och vanlig hästsvans i håret, och bara pratar om sina fritidsaktiviteter, fnittrar och springer runt och leker kull och klappvisor. No offence.


Verkar väl uppenbart att jag kan gå på bio hur som helst, nehe vadåra? 15 årsgräns? aha, fuck you.
Kommentarer
Postat av: Lollo

Haha skön!

2009-11-09 @ 22:05:11
Postat av: elyn

vad fan är det för fel med utsvängda jeans? :(

2009-11-15 @ 15:30:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0