Igår

Har inte bloggat på länge nu, men hade inte tid. :)

Igår drog jag och Stefanie och åt donken efter skolan och sen när hon skulle hem åkte jag till centrum, eller till Nova och träffa vicy. Vi gjorde inte inte nått speciellt där, typ spela billjard och gick fram och tillbaka till centrum och kollade om det var bråk någonstans, kolla på nån film på nova också, sen drog jag och vicy och käka pizza med makke och luis.

När jag skulle möta oliver började vi bråka som fan och han var lack när jag kom. Aja sen kolla vi på nån Silent Hill som var asbra. Sen sov vi och jag vaknade väl för två timmar sen och ska väcka honom nu.
Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilket program använder du t ill headern?

2009-11-15 @ 19:44:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0