ful, fin, överdriven, fejkad, perfekt..?

Anton om får man göra såhär föresten?:
varför har du gjort så för ? fyfan va fittigt ! lägg upp bilder på dig själv. istället för andra som är snyggare än dig!!!!!
16 November, 21:52  
  Anonym om får man göra såhär föresten?:
fan vad omoget! bara för att hon är snyggare än dig och för att du inte har några läppar?



HAHA, varför tror ni jag lägger upp flera bilder på mig själv varje dag, har bilder på mig på headern och över 70 bilder på facebook medans hon har noll? Jag vet jag ska lägga upp fler, eftersom ni uppskattar det, "lägg upp bilder på dig själv istället för andra som är snyggare än dig!!!"  Är hon så jävla snygg, isåfall har ni sett henne på en bild, den enda bilden hon har på facebook. I verkligheten vill ni inte ens veta hur hon ser ut, och även fast folk kommenterar att hon är snygg på bilden, så skrattar folk bakom henne i skolan. Nu ska vi inte ta det för seriöst, jag är ju inte heller perfekt, men hellre snygg i verkligheten än på bild (vilket jag OCKSÅ är haha) Oj, feel the pain bitches?


ful är jag ju inte iallafall, med eller utan smink. även fast jag har mina små "fel" om ni förstår hur jag menar.



Kommentarer
Postat av: stefanie

haha, go hanna! så jävla rätt asså.

du är söt varesig du har smink eller inte, på bild eller i verkligheten gumman! love u <3

2009-11-16 @ 22:39:32
URL: http://stefhunny.blogg.se/
Postat av: jessica wadelius

så sant hanna ! :)

<3

2009-11-17 @ 11:22:03
Postat av: Anonym

Lite onödigt bara att lägga ut den där bilden? för Mikaela är ju inte ful direkt i verkligheter elr på bild, elr med smink elr utan hon är jätte söt ju :S så du kan ju inte säga att hon är ful för de är hon ju inte.

2009-11-17 @ 12:11:28
Postat av: felicia

men guuuuud, att jämföra innebär att man är osäker och avensjuk du borde jobba med självkänslan..

2009-11-17 @ 18:04:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0