Frågestund

SVAR PÅ FRÅGORNA - till och börja med!

1. vilken hårfärg trivs du bäst i?
2. Vart vill du bo när du blir äldre?
3. Kommer du någonsin sluta röka?
4. Har du tagit någons oskuld?
,5. vems?
6. Visa hur du sminkar dig

Svar;
1. Mörkbrunt
2. Jag vill inte bo i stan, hatar det, så jävla mkt trafik osv. Men lite finare än vallentuna kanske, Vaxholm?
3. Jag röker inte :)
4. Jorå
5. Jespers
6. Sminkar mig inte något speciellt, men det kan jag göra, igen.

Var köper du dina navelpiercingar oftast ?
Vad använder du för smink ?
Vilken hårfärg använde du när du färgade brunt ?
Bra blogg :)

Svar;
1. Jag har inte så många, har läkningspiercingen när den blir lite infekterad och två andra som jag köpte på öland för 149 st tror jag.
2. Foundation, solpuder, mascara och kajal ibland längs ut på ögonen.
3. Jag färgade hos frisör, och kommer inte ihåg. Det var en ny hårfärg tydligen, men kanske mörk färg iaf.
Tack sötnos!

har du en egen häst? kan du visa bild på den isf? :)

Svar;
Japp, en skimmel c-ponny som heter Bilbo, har haft honom i drygt 4 år.

är du 95:a eller 94:a? :O

Svar;
95a.

när förlorade du oskulden? när fick du din mens om du har fått den? hur är dina betyg?

Svar;
Jag var elva tror jag, så ganska ung och mina betyg är väl sådär. Har MVG i idrott och VG i engelska, So, musik och G i matte, spanska och bild.

vad tycker du exakt om Jonteo och Adrian?

Svar; Det lär ju vara ni som frågar, så jag får väl inte vara för ärlig haha ;) Dom är coola? nej

Bra blogg!
Är dina föräldrar skilda?
Är du hatad av många eller typ älskad?
Du verkar inte så populär men har glid.
Hur många har du varit tsm med?

 
Svar; Tack
1. Nej som tur är.
2. Dom som känner mig tycker jag är rolig och gullig liksom. Folk har för mycket fördomar, det räcker med att man träffar mig en gång, är inte alls som alla tror. Räcker bara med att kolla hur lätt jag har att "skaffa vänner" med tanke på hur trevlig jag är och inte alls bitchig som man kan tro..
3. Va? Jag är både populär och har glid idiot :D
4. Inte så många, inte så länge iaf. Var tillsammans med Jonny tre månader förut, länge enligt mig. Och nu är jag tsm med oliver för typ tredje gången, älskar honom.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Det är bra att du alltid svarar så ärligt på frågorna!



Jätte bra blogg puss:)

2009-11-10 @ 18:59:40
Postat av: Habib

Gillar du mig fortfarande(Jag paratar sverige bra)

2009-11-11 @ 18:05:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0