sorry

Förlåt för dålig uppdatering men nu kommer ett inlägg om gårdagen.
Först var jag på 40 års fest, för min pappas syster fyllde år. Det var så tröttsamt långt att åka, fram och tillbaka mer än tre timmar. Mamma skjutsade mig till Agnes och vi åkte till danderydsvallen och träffade Vicks, Mimmic, Linnea, Charlotte, David palmaz och Sam. Det kom några fler från Vallentuna sen också, haha. Det spårade ut helt och jag vill inte säga så mycket men. Jaja, jag och agnes drog hem sen och jag somnade direkt. På morgonen, köpte vi cigg i Mörby och jag köpte smink, well needed! Vi tog bussen till täby och där träffade jag, agnes och danya mikaela och yen. Vi satt och gjorde ingenting på donken ett tag, sen hämtade pappa mig. Nu är jag trött och ligger i min säng, kollar på Tv och bloggar.. =)




Jag åt det här igår, yummy!


I was wearing this.


Hittade denhär på HM mörby men hade inte så mycket pengar, ska
köpa den någon annan dag tror jag!
Kommentarer
Postat av: sofia

heej !! jag älskar din blogg! höll inte mimmic på att dö säger typ alla ? uuussch stackars henne :(

2009-05-22 @ 23:13:22
Postat av: mimmi

fråga inte, det är bra nu & va glad för de istället

2009-05-24 @ 00:04:58
Postat av: Anonym

As fin! :)

2009-05-25 @ 17:43:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0