Playahead

Varför tycker alla att playahead sjunker och hissar facebook högt?
Jag tycker fortfarande att playahead är kul, lyssna på musik, foton och det är ju där jag skriver till mina vänner. Ni kan ju säga att det är fjortis, men jag kan påminna er om att jag är 95a för ett år sen kunde jag ju inte ens skapa min egen pa med mitt personnummer, för att jag var för liten. Jag kanske är lite omogen ändå, men det får jag faktiskt vara. Playahead är inte längre peawh eller så, utan playahead.se mer. Jag tycker fortfarande pa är lika tråkigt/roligt som förut!

Kommentarer
Postat av: emelie

men playahead är fan kul , asso man är ju inne för att lyssna på musik bara för att vissa har mycket kontakter via typ playahead fett fint hår du har :)

och jag såg dej när du tävlade på stallet där jag rider täbyryttarsällskap you know :)

2009-05-17 @ 19:44:59
URL: http://emeliepontell.blogg.se/
Postat av: bianca

HAHA go playahead säger jag bara ^^,

2009-05-18 @ 20:29:15
Postat av: Anonym

hahahaha playhead är för fjortisar, som är osäkra och fösöker spela nån de inte är.

2009-09-13 @ 18:29:59
Postat av: Anonym

hahahaha playhead är för fjortisar, som är osäkra och fösöker spela nån de inte är.

2009-09-13 @ 18:31:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0