OMFG

Idag var jag, stefanie, oscar, ja faktiskt alla hade seriöst PMS. alla var skitarga på alla i klassen, sajk jag vet men iallafall. Stefanie berätta nyss om vad två tjejer i våran klass hade skrivit till henne om vad hon tyckte och tänkte.

hon började med att skriva : taskigt

jag - va?

- eh

- men vaa?

- ni var taskiga idag

- vilka ni?!

- du & din kompis hannalouise

- varför?

- ni sårade några känslor

- gjorde vi..-_-

- ja, idag innan science

- men gud, vi sa bara att vi inte hade något prov

- ja, men du och hanna louise skrek & svor till oss

- vilka er?

- mig och emilia

- men ni ljög ju?

- nej, vi ljög inte vi sa bara att man inte fick prata på lektionen och så.

- men vad ska jag göra åt saken?

- vet inte, vi får väl vänta tills det går över och blabla men det skulle gå bättre om ni bad om ursäkt till och börja med

- men vi gjorde ju inget?

- jo ni var taskiga

- jaha okej, ni med.

SORLIGT. HATADE HELA MIN KLASS IDAG. jag lackade ur totalt på science lektionen på Oscar. skrek och typ puttade han och hans alla saker ner på golvet. Stefanie tyckte jag överdrev lite och var taskig, OCH JAG BRYR MIG INTE.
KAOS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0