fake and fail at the same time

Det finns alltid falska människor runt omkring dig, det spelar ingen roll hur det känns, utan när du minst anar det. Jag försöker vara så ärlig som möljigt och aldrig få folk att känna sig dumma genom att låtsas att man gillar dem.
Vad är det här liksom, för det första, hur kan man vara så omogen? Jag bråkar inte ens med honom, har inte gjort honom något allt, ändå kan han vara såhär extremt respektlös. Det här är att sjunka för lågt, sopa

En sak till jag vill att du ska veta. Förlåt men jag va inte bara otrogen en gång mot dig . Utan många fler gånger. Knulla till och med en annan medans vi va tillsammans. Aja tro inte att jag är player. Det va bara det att jag inte hade några känslor för dig. Det var allt jag ville säga . Puss ha ett bra liv:)

Men jag kände mig iallafall totalt pangad, att jag inte visste nått.



glad får man va ändå, vänner går före ALLT

Kommentarer
Postat av: sifra

så gåre när man e tillsammans med invandrare

2009-05-17 @ 01:38:49
URL: http://dinmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0