Dagen

Sista lektionen, Science var riktigt soft. Vi åt typ marabou och kakor hela lektionen, lol. Nej men det var verkligen den typen av arbete vi orkade. Vi fick också reda på våra slutbetyg i NO, jag fick VG, G, VG+ och G men det den sista kunde man bara få G på, så jag är absolut nöjd. Efter skolan väntade jag på Oliver när han gjorde retest och sen gick jag, Simon och han till bussen. Simon är riktigt ointligent faktiskt, lurade honom att åka hela vägen hem till mig och jag venne, trodde han att 608 gick hem till honom i Lettinge? Jaja, jag tycker om sällskap.

Simon: Nu när jag åkt med den här bussen enda till Valletuna är du skyldig mig en tjänt
Jag: sure, vad vill du?
Han: Stanna och vänta på bussen med mig.
Jag: nää det är kallt, ska hem och äta och har träning sen.
Han: Jaja jag följer dig en bit hem och går tillbaka sen. Men jag kommer inte hitta?! *ser extremt förvirrad ut*
Jag: Men då får du fan snappa upp lite hjärnkapacitet, hur svårt tror du det är att gå längt en rakträcka ca 300 meter?


Kommentarer
Postat av: simon

jag är skit smart! jag fick ett fucking MVG i gympa

så hahah:)

och föresten var de skit kul och åka ;) <3

2009-05-14 @ 21:29:53
Postat av: simon

jag är skit smart! jag fick ett fucking MVG i gympa

så hahah:)

och föresten var de skit kul och åka ;) <3

2009-05-14 @ 21:30:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0