Svar på allt!

En del bra frågor och några lite wierd men aja, kul att ni undrar så mycket om mig, här har ni svaren bejbs.

Anonym om frågestund=):

hur färgade du håret blont? slingor, vilka produkter, berätta allt. är lix brunett och är rädd att det blir gult så vill höra hur du gjorde :) Och föresten, är du blond eller brunett just nu?

Hanna svarar; Jag blekte det hos frisör, inte med folium utan med mössa. Jag gjorde det två gånger och en gång själv i luggen, smart som jag är. ^^ Vilket gjorde det lite gult, eftersom jag bara la i en blond färg. Jag tycker att du ska gå till frisör och göra det, men det är inte säkert att det inte blir gult, isåfall kan du använda silverschampoo vilket gör det mer askblondt!


Anonym om frågestund=):

Vad använder du för mascaaaara???

Hanna svarar; Jag använder False Lash effect mascara, bäst!

Anonym om frågestund=):

Hur många lager mascaara använder du???

Hanna svarar; ca 70 ibland 80 om jag känner för det, oseriös fråga, oseriöst svar kanske?



josefina
 om frågestund=):

har du löshår =)?

Hanna svarar; ja ibland eftersom jag har kort hår nu efter jag klippte mig 8cm =(


Anonym om frågestund=):

vem tog din oskuld ?

Hanna svarar; lite personligt, men jesper.

a om frågestund=):

Hejhej, ville bara säga att din blogg är skitbra.
1. Vilka affärer är brukar du mest handla på?
2. Har du provat röka eller röker du? Dricker du ofta?
3. Hur många har du varit tillsammans med?
4. Hur många har du haft sex med?
5. Vilket var ditt dyraste köp? (alltså av kläder, skor. Du fattar)

Haha .. ;)
Hanna svarar; TACK. :)

1. Jag älskar Gina tricot, men annars vanliga affärer, bas saker från HM och ibland Salt.

2. Ja jag har provat men jag röker inte. och nej.

3. Jag vet inte, många. men inte lika många seriösa? heh

4. -_

5. Jag vet inte, jag köpte en Boomerang jacka för 5000, en väska för 3500, sen köper man ibland jeans för nästan 2000, det är väl ganska dyrt egentligen?


Anonym om frågestund=):

har du nån gång blivit hotad av nån som heter vendela?Hanna svarar; inte vad jag vet, jag var kompis men en tjej som hette Vendela förut.

Anonym om frågestund=):

gillaruu fortfarande jacke mkt?? har ni gjort någonting???

Hanna svarar; nej verkligen inte, det var väl minst 100 år sen vi var tsm, och nej ingenting sånt. Jag var väl liten då? ^^


Anonym om <3:

Vart har du köpt din bikini? =)

Hanna svarar; Det är faktiskt inte min, det är min kompis och jag tror hon köpte den i thailand!



Anonym om <3:


Hur långt är ditt löshår? :)

Hanna svarar; Det är 60cm, i guess. har inte mätt det!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vem jesper? :O

2009-06-19 @ 02:10:08
Postat av: Anonym

Kan man fortfarande ställa frågor?

Isåfall: vart bor du? :)

2009-06-20 @ 02:15:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0