krångel

Jag har inte kunnat blogga något hemma hos Julia eftersom hennes internet inte funkade.

julia fyllde 16 år idag  och jag har varit där hela kvällen och ätit Kinamat och kollat på twillight. Hennes familj är verkligen urgullig. haha, Jag var irreterad på henne idag. Jag vaknade klockan nio och väckte henne och efter vi hade ätit frukost och så gick vi och la oss igen. Samtidigt som julia försökte väcka mig igen vid halv ett så drömde jag något om två bögar, som var syskon. lite wierd aja, sen åkte vid till stallet vid halv 2 för julia hade så himla bråttom, men sen när vi kom dit var hon så sjukt seg. Jag var fan klar med allt på en timma och en kvart och för henne tog det mer än 4 timmar. och jag frös ihjäl eftersom det regna och allt. blabla bla, ointressant!




vi spelade nått cp spel på hamsterpaj



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0