hvad.blogg.se - ni blir beroende

Det är så roligt när  folk skrattar och säger; vem tror hon att hon är? för jag är säker på att det finns folk som säger så. men jag skriver saker som är sant, det jag tycker och är för det mesta seröst. Tänk på att ni läser min blogg, varje inlägg, varenda mening och kollar på alla bilder. Sen slänger in en anynom, elak eller bara idiotisk kommentar. jag undrar alltid liksom varför och hur ni ens orkar kommentera. Jag vet inte ens vem "du" är, när ni inte skriver erat namn, ni skriver inget vettigt och ni står inte för vad ni tycker. Jag tror det är lite avundsjuka. ; )

Kommentarer
Postat av: Anonym

wannabe paulina & dessie ._.

2009-06-24 @ 23:08:20
Postat av: Anonym

ditt läppstift ligger lite utanför

2009-07-08 @ 12:15:51
Postat av: Anonym

vart haru köpt den dära rosa mjukisdresses

2009-11-29 @ 11:34:39
Postat av: Anonym

nej..hallå jag läser din blogg varje dag o jag tycker den är bra faktist hallå ? lixom du härmar inte dessie o paow bara för du bloggar o har den stilen du har

2010-01-05 @ 17:55:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0