4.09


jag tror hanna somnade nu? Jag är iallafall vaken och har just laddat över bilderna från idag. Hanna kom hem till mig vid halv sju och vi åt hos våra grannar, sen gjorde vi oss iordning lite, duschade och på med myskläder eftersom vi bara skulle till vallentuna och hyra film. Vi missade självklart bussen med ungefär 20 sekunder och eftersom vi skulle få vänta i 40 minuter tills nästa gick vid till bällsta och tog tåget en station, nödvändigt ; ) vi hyrde våran älsklingsfilm Smala sussie och sen Dark memories, Halloween resurrection och Nina frisk.

Efter vi hade kollat på ena skräckfilmen var vi lite uppskrämda och helt plösligt när vi just satt på en vanlig film så slår nån i fönstret bakom oss över sängen, liksom knackar hårt. Och jag var säker på att vi hade stängt fönstret så det kunde inte varit fönstret som smällde igen. Och gardinen var fördragen så vi vågade inte öppna och kolla. Jag börja gråta i panik och hanna bah; haha det kanske är din pappa som försöker skrämma oss. så vi gick upp och kollade om pappa sov, och det gjorde han. Så jag väckte mamma och bad henne komma ner och så tittar vi i förnstet och där stod min katt liksom, och ville säkert bara komma in. kattjävel, jag blev sjukt rädd. Jag är definitivt lite fjollig! Nina frisk filmen var ganska boring, så efter vi hade kollat klart, vilken var för ungefär 20 min sen, stängde vi av tvn och hanna somnade. Det är helt ljust ute och fåglarna låter utanför, tror ni jag kommer kunna sova eller?






haha, det här är verkligen vi, älskar oss!




SÅKLART? godnatt då, ni flesta lär ju sova vid den där tiden. men pussgodnatt babys

Kommentarer
Postat av: eric

hahaah, katten ägde dig med andra ord? (:

2009-06-21 @ 04:38:33
Postat av: jooooooooooooonny

HAHAHA. vad faan göru på den andra bilden? putar med rumpan som fan ? fuuuuuult

2009-06-21 @ 19:14:30
Postat av: Jenny

Vart har du öpt din mjukisdress? :)

Puss

2009-06-21 @ 19:34:26
URL: http://tylbrant.blogg.se/
Postat av: hanna

Haha a, det är alltid jag som är den mindre söta på bild ^ love you

2009-06-21 @ 20:08:18
URL: http://hwahlgren.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha ja antagligen, :P

Jonny, jag vet att du tkr den är fin

Jenny, jag köpte den på Bikbok! =)

Hanna, det är inte sant älskling.

2009-06-21 @ 20:50:07
Postat av: Hanna

haha ja antagligen, :P

Jonny, jag vet att du tkr den är fin

Jenny, jag köpte den på Bikbok! =)

Hanna, det är inte sant älskling.

2009-06-21 @ 20:50:36
URL: http://hvad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0