ung och fräsch mamma.

Nu är jag vaken igen och ska dra till täby för lite shopping, bara med mami och syster. hoppas jag hittar något på rean. Stackars pappa ska opereras imorgon, och mamma har fullt upp med fyra barn. Idag när vi stod i entren och väntade på mamma skulle parkera bilden så stod jag, min bebislillasyster, josefin och villard mina småsyskon alltså. Så kom det fram en tant, eller "äldre dam" och tyckte mina barn var så söta och påpekade nämligen att mina syskon hade så blåa stora ögon och sedan kollade på mig och sa

-men mamma har ju inte så stora ögon och tittade på mina ögon. är det pappa dom ärvt det av?
- hehe (jag lite nervöst) ehm, jag är bara storasyster,inte mamma. inte än iallafall hehe.
Gud va pinsamt, plötsligt kändes det som om alla hade vänt sig om och glodde. 14 år med tre barn, ung och fräsch mamma asså! HAHA.



 
outfit - vanliga svarta jeans och oversizeteröja GT
Kommentarer
Postat av: Anonym

oj då, jag tycker nog du ser lite för ung ut att var mamma men "äldre damer" ser ju inte sånt nu förtiden:D

2009-07-08 @ 22:21:27
Postat av: Hanna

haha nej tydligen inte ;p

2009-07-09 @ 11:21:38
URL: http://hvad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0