oliver är min älskling


Tjol från Gina och någon top som jag låna fårn stefanie. söt iallafall.

vilket var finaste, svart svart eller svart/vitt?

vi är allt söta.

elsie och jag haha.



osminkade och jävla mjukiskläder, men vi var ju faktiskt påväg hem till stefanie, och vi bor ju ändå i vallentuna..? haha.



silverschampoo! skitbra och dyrt.. ( -_-)


Men sovgott alla, det ska jag göra. Imorgon ska jag träffa stefanie igen tror jag, jag glömde massa kläder där så.. :)
har pratat länge med oliver, han är så gullig även fast han inte säger så mycket, det är mest jag som babblar, haha pratar jag för mycket eller?(a) Älskar dig världens finaste pojkvän
Kommentarer
Postat av: Anonym

va kommer klockan ifrån? svara med inlägg tack

2009-07-23 @ 20:10:24
Postat av: saraaaaaa

din näsa :s:S:S:S:S:S hahaha !

2009-08-02 @ 22:08:04
Postat av: hanna

men den ser ju allt konstig ut, men la du märke till att den inte ser ut så på någon annan bild, blind eller dum?

2009-08-03 @ 23:28:57
URL: http://hvad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0