Öland del 1, får jag väl säga

Jag åkte bil tillsammans med Matildas kusins mamma ner till öland, skönt skönt skönt med tanke på hur hemresan blev. Jag åkte dit, till matildas landställe i 6 dagar. as nice väder nästan alla dagar och eftersom vi inte träffat varandra på länge hade vi kul hela tiden. Vi solade och badade för det mesta, sov och pratade. Annars åkte vi in till Borgholm, som var lite "stan" där, och shoppade och åt glass. Jag måste nämna den coola glassen vi åt; typ Redbull glass, passionfrukts glass, cocos glass och cocosbollsglass och det fanns helt sjuka glassmaker där. Aja, vi var jättemånga i stugan där dom bor. Matilda, jag, matildas mamma och lillebror, hennes kusins och hennes familj, hennes brorsas kompisar och hans kompis familj som det var en tjej till med. haha vi hade vattenkrig med hennes brorsa och kompisarna. men dom vann och dränkte oss i vatten. Jag kan skriva så mycket, men det är inte så roligt att läsa extrem långa texter, så här kommer bilder.


äppelpaj, dumle, polka, valnöt, cheesecake, hallonlakrits, princesstårtsglass, Monster, Redbull och sånt?

fin enorm strand med ljusblått vatten.



utan smink, naturligARE, fortfarande ögonbrynspenna såklart..?

vi tältade också, haha. killarna gömde vårat tält för att vi tältade för nära deras stuga -_-

"hej dessie här, mysigt. överlever bloggen utan mig i en vecka, omg. nej juste deklart den gör; jag är ju DESIREE barbie NILSSON!"


puss.

Kommentarer
Postat av: Angelica

haha så jävla rätt det där med dessie

2009-07-27 @ 17:13:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0