..

nu är jag ÄNTLIGEN tillbaka, har haft det asnice på öland och saknar er massor! Tack Stefanie och Vicy för att ni bloggade lite, thanks for keeping my blog alive.

Asså jag är fett trött, igår satt jag i buss i 6 timmar, och kom fram elva på kvällen. Inte kunde jag sova på bussen heller, för jag satt brevid en pedofil. en riktigt peddo?! När han satte sig bredvid mig trodde jag fan att jag skulle börja gråta. Han stank bajs och var väldigt tjock , så jag satt intryckt i fönstret. Men hellre det än att sitta och snudda  vid en hårig svettig gubbe, som påstod att han var 27 äve fast han såg ut som 47. usch.
han bah; fin gucciväska. -ehm, tack men den är inte äkta. och sen ffrågade han direkt; hur gammal är du egentligen?- 14..? aha så ung, du ser äldre ut. OCH? snart klappar jag till dig om du inte slutar stirra på mina ben eller mina bröst när du snackar med mig, håll dina ögon på din jävla bok istället!

Och självklart kunde jag inte sova en sekund den resan, och i slutet när man var riktigt trött så börjar han prata om att IKEA har fått in ett nytt sängsortiment? wtf, who cares när man är 14 år? jävligt jobbig kille/man/gubbe/grov pedofil
Sen frågade han också om v kunde träffas någon annan gång. Vadå, om vi träffades av slump? frågade jag även fast jag fattade att han inte menade så. Men vafan du är vuxen du kan inte umgås med mig, jag är 14 år och är inte de minsta intresserad av att träffa dig, aldrig mer och du kanske föstår varför. idiot

alla bilder kommer ikväll hoppas jag att jag hinner, ska träffa  oliver idag . baaaabyyy<3
Kommentarer
Postat av: Hanni

Logga in på msn ikväll vid typ nio och framåt. Vi har med datorn och jag kommer vara inne då. Saknar dig.

2009-07-21 @ 15:15:09
URL: http://hwahlgren.blogg.se/
Postat av: Anonym

Du får ha en standardreplik Hanna, om någon gör så.

"Om inte du slutar stirra så skriker jag". Funkar nog rätt bra bland folk

2009-07-21 @ 18:46:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0