Nyår!

Hej sötnosar! Vad gör alla mina 145.000 läsare?

Vad har ni för planer för imorgon? Dricka? Vad ovanligt. Kommer ni klä upp er, köpt värsta klänningen + 13cm klackar? Locka håret, lösnaglar och lösögonfransar?

Själv gillar jag inte ens nyår; man får ju ångest eftersom man vet att man inte kommer klara nyårslöftet. Förra året tror jag att jag firade mig Hanna Wahlgren om det inte var någon annan dag. Åren innan har jag bara varit hemma med familjen och samma sak varje år. Äta, smälla raketer, titta på raketer, vara vaken sent och fått smaka champagne osv.. Men tänk för två år sen var jag 12. Och en tolvåring ska vara hemma! xd I år är jag också hemma. Alla ska dricka, eller åka någonstans. Vicy åker ju till Scotland! Jag har varit sjuk länge och ska ta det lugnt, och nyss piercat tungan, så jag får inte dricka alkohol av båda dom skälen. Men mamma, jag skulle ändå aldrig få för mig att dricka =)




Kommentarer
Postat av: elsie

haha hanna vad skön du är: "mamma jag skulle aldrig få för mig att dricka ändå" x)

2009-12-31 @ 00:52:37
Postat av: Hanna

haha ;D

2009-12-31 @ 10:53:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0