lovely

Aboo va mycket besökare jag fått på senaste! ;)

Så, har duschat och ätit nu. Gud va skönt, idag var sista riktiga skoldagen, sen är det bara valdagar och avslutning på redag! Börjar nio imorgon och ska gå på "tjejgrupp", som är ett av mina val. Bara för att man sitter och pratar och kollar på film typ, så KIM, lova att komma imorgon annars blir jag själv med michaela, du vet vad vi säger.. omfl!


Skulle jag inte passa i piercing? Öhm notera att jag inte retucherat bilden, bara gjort den en aning ljusre så man skulle se mina mina tänder. Dom ÄR vita och raka =)
Kommentarer
Postat av: Sofia

Jaha, jag ska också köpa den mobilen :)

men var köpte du dina uggs? =)

2009-12-15 @ 23:24:05
URL: http://thesame.blogg.se/
Postat av: Louis (trigo)

Jaa du skulle passa med piercing i tungan, gör :)<3

2009-12-16 @ 19:15:15
Postat av: Anonym

osäker

2009-12-17 @ 20:20:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0